好來汙影主

۱ مطلب در سپتامبر ۲۰۲۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مراقبت از پوست عقل سلیم 1: ماسک را خیلی طولانی نکنید

اگرچه زمان استفاده از ماسک مطلق نیست ، اما اگر بیش از 20 دقیقه از آن استفاده کنید کاملاً غیرعادی است. مهمترین چیز برای جذب ماسک چند Mioggi生命水 دقیقه اول است. اگر آن را برای مدت طولانی بگذارید ، آب را جذب می کند. اعمال ماسک از ابتدا تا انتها هرگز بیش از 15 دقیقه طول نمی کشد. پس از آن ، روی گردن و پاها اعمال می شود (در غیر این صورت مقداری جوهر را هدر می دهد) ، بنابراین به این جزئیات ماسک توجه کنید ، در غیر این صورت جوهر را در ماسک هدر می دهد و پول را هدر می دهد!

حس مشترک مراقبت از پوست به شما می گوید ، به آن پایبند باشید ، پوست خوب ، رنگ خوب خواهد داشت

دانش مراقبت از پوست 2: تغذیه سالم.

آب بنوشید ، میوه و سبزیجات بیشتری بخورید. دیر بیدار نمانید به طور کلی ، دانش آموزان باید به مکمل کلاژن استخوانی در حدود 28 سالگی توجه کنند. می توان آن را همزمان به صورت خوراکی مصرف کرد. معمولاً بیشتر از سوپ ، سوپ تروتر و غیره استفاده کنید. در زمان های عادی ، می توانید ماساژ صور Mioggi皇牌產品ت بیشتری انجام دهید ، تمرینات بسیار ساده مالش صورت.

حس مشترک مراقبت از پوست به شما می گوید ، به آن پایبند باشید ، پوست خوب ، رنگ خوب خواهد داشت

مراقبت از پوست عقل سلیم 3: نقش کرم پوست

کرم هایی که معمولاً استفاده می کنیم نه تنها بر روی صورت ، بلکه بر روی گردن ، دست ها و پاها نیز استفاده می شود. به هر حال می توان از کل بدن استفاده کرد. برخی از کرم ها دارای عملکرد ضد چروک و ضد پیری هستند و همچنین می توانند برای جلوگیری از چروک گردن روی گردن استفاده شوند.

حس مشترک مراقبت از پوست به شما می گوید ، به آن پایبند باشید ، پوست خوب ، رنگ خوب خواهد داشت

دانش مراقبت از پوست 4: به پرورش خود توجه کنید.

برای یک دختر زیبا ، پرورش خود بسیار مهم است. برای این جنبه ، زمان کوتاهی برای تمرین نیست ، اما هنوز باید انجام دهید ، مانند یوگا ، رقص ، به شما این امکان را Mioggi生命水 می دهد تا به سرعت چهره خوبی داشته باشید ، بدون ترس قوز قوز ، و غیره مشکل.

مقالات مرتبط توصیه می شود

اگر می خواهید پوست خوبی داشته باشید ، مراقبت از پوست را شروع کنید

اسرار زیبایی - اسرار زیبایی روزمره

مراقبت از پوست کاربردی + ضد آفتاب

  • kayiekc kayiekc