好來汙影主

  • ۰
  • ۰

مراقبت از پوست عقل سلیم 1: ماسک را خیلی طولانی نکنید

اگرچه زمان استفاده از ماسک مطلق نیست ، اما اگر بیش از 20 دقیقه از آن استفاده کنید کاملاً غیرعادی است. مهمترین چیز برای جذب ماسک چند Mioggi生命水 دقیقه اول است. اگر آن را برای مدت طولانی بگذارید ، آب را جذب می کند. اعمال ماسک از ابتدا تا انتها هرگز بیش از 15 دقیقه طول نمی کشد. پس از آن ، روی گردن و پاها اعمال می شود (در غیر این صورت مقداری جوهر را هدر می دهد) ، بنابراین به این جزئیات ماسک توجه کنید ، در غیر این صورت جوهر را در ماسک هدر می دهد و پول را هدر می دهد!

حس مشترک مراقبت از پوست به شما می گوید ، به آن پایبند باشید ، پوست خوب ، رنگ خوب خواهد داشت

دانش مراقبت از پوست 2: تغذیه سالم.

آب بنوشید ، میوه و سبزیجات بیشتری بخورید. دیر بیدار نمانید به طور کلی ، دانش آموزان باید به مکمل کلاژن استخوانی در حدود 28 سالگی توجه کنند. می توان آن را همزمان به صورت خوراکی مصرف کرد. معمولاً بیشتر از سوپ ، سوپ تروتر و غیره استفاده کنید. در زمان های عادی ، می توانید ماساژ صور Mioggi皇牌產品ت بیشتری انجام دهید ، تمرینات بسیار ساده مالش صورت.

حس مشترک مراقبت از پوست به شما می گوید ، به آن پایبند باشید ، پوست خوب ، رنگ خوب خواهد داشت

مراقبت از پوست عقل سلیم 3: نقش کرم پوست

کرم هایی که معمولاً استفاده می کنیم نه تنها بر روی صورت ، بلکه بر روی گردن ، دست ها و پاها نیز استفاده می شود. به هر حال می توان از کل بدن استفاده کرد. برخی از کرم ها دارای عملکرد ضد چروک و ضد پیری هستند و همچنین می توانند برای جلوگیری از چروک گردن روی گردن استفاده شوند.

حس مشترک مراقبت از پوست به شما می گوید ، به آن پایبند باشید ، پوست خوب ، رنگ خوب خواهد داشت

دانش مراقبت از پوست 4: به پرورش خود توجه کنید.

برای یک دختر زیبا ، پرورش خود بسیار مهم است. برای این جنبه ، زمان کوتاهی برای تمرین نیست ، اما هنوز باید انجام دهید ، مانند یوگا ، رقص ، به شما این امکان را Mioggi生命水 می دهد تا به سرعت چهره خوبی داشته باشید ، بدون ترس قوز قوز ، و غیره مشکل.

مقالات مرتبط توصیه می شود

اگر می خواهید پوست خوبی داشته باشید ، مراقبت از پوست را شروع کنید

اسرار زیبایی - اسرار زیبایی روزمره

مراقبت از پوست کاربردی + ضد آفتاب

  • ۲۱/۰۹/۰۹
  • kayiekc kayiekc

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی